Tuesday, March 10, 2009

Save the best for last.....

Paling Chomeyl statement "Ya,tulisan aku masih sama"

The final birthday surprise I received would be from HANIS ZALIKHA.Sngt Teruja...Terharu...X terkata2...

"apple 2 pujaan hati kot..haha..cam pernah rasa jer kan...sounds yummy...kaw mmg pandai attract org ye hanis..kek cokelat tu paling aku nak...tunggu ada duit ar..nak melahap sorunk2"

The magic words that I wrote as a comment in her blog has indirectly made Hanis think that her friend was actually giving her a hint...sedangkan x pown...tp mmg akan beli bler ada duit la kan..skang pokai skit....

I received a message from Hanis at about 6pm asking me when will i be going back to my college.After few replied messages, Hanis mentioned her plan of visiting me after the maghrib prayer...Teruja cuz the last time i met her was like months ago...so yeah..


Tick Tock Tick Tock...waiting for Hanis..Owh ya Hanis aku x kisah kaw lupa alamat rumah aku...aku sesat gi rumah kaw lagi teruk..dah pergi banyak kali pown tua..humma2...


At about 8 sumthing,hanis arrived with her sis and her sister's bf...Masih teruja, I ckp HI dgn girang...Hanis came out of the car holding a cake box...


This dialogue might have been edited due to the forgetfulness of Nabil...

Nabil: Hye Hanis!!!
Hanis: Hye...
Nabil:Eh kaw,sempat lagi gi beli kek eh...
Hanis: X beli la...Kan kaw ckp kaw kat blog nak kek mak aku buat...Tada!!!
Nabil: Omg....(suara katak berkumandang kejup)
Nabil: (Speechless sekejap)Thank you so much weih....Sayang kaw sngt...thanx2..
Hanis: Haha...ada lagi benda lain kat dalam..tgk ar nanti..
Nabil: Ok2..thanx again...Hanis,kaw balik Segamat terus ke?
Hanis: X ar..Geela kaw balik hari nie..esok la..
Nabil:Ponteng kelas ar nie...
Hanis: Hihi(xtaw dier gelak atau tersengih je)hurm...



Yay!!!!MOIST DARK CHOCOLATE CAKE MAK HANIS!!!dah lama mengidam...sedap2...



Paling NIKMAT TERASA Ais Krim Malaysia tu woh...Roseberry dan Apple Mapple tu dah la wei...berebut ngan adik aku kot..Memahami kenapa mak kaw jual 60sen..Sehr lecker!!!



THANK YOU SO MUCH HANIS and Family...Vielen Dank!!!

4 comments:

Mimie KusyA said...

heee..happy belated birthday :) wah!! dpt birthday cake dr hanis..looks yummy! hehe neway birthday yg ke-brapa ya?

Hanis Zalikha said...

suka kau letak gambar aku nigga senyum

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

to mimie kusya:
thanx...yg ke-19

to hanis:
haha..gambar tu paling lawa kot....thanx again

Unknown said...

damn man. hanis kol aku suruh turun padang bagi seprais sekali malam tu. cibabi ah tima tu jugak lah lagi 3 jam aku nak balik kedah. memang ah korg ni tsk tsk.